Produs | Opțiune | Cantitate |
---|
Asistență Premium
Ajutor permanent, oricând aveți nevoie de el
Obțineți asistență promptă din partea specialiștilor ESET, la orice oră din zi sau din noapte, inclusiv în weekenduri și în zilele de sărbătoare legală.
Prezent chiar de la început
Ajutor specializat pentru configurarea produselor de securitate ESET, încă de la instalare. Utilizarea Asistenței ESET Premium reduce considerabil numărul potențialelor probleme ce pot apărea pe parcurs.
Întotdeauna disponibil
Cea mai bună asistență expert din lume - susținută de echipele ESET de cercetători renumiți, care operează în întreaga lume - este disponibilă 24/7/365 pentru a răspunde nevoilor și problemelor dvs. de configurare și implementare a securității IT.
Continuitatea activității
Produsele ESET sunt concepute pentru a fi intuitive și sunt însoțite de o documentație completă. Cu toate acestea, având suplimentar expertiza ESET la îndemână, se reduc riscurile de întrerupere în operațiunile vitale.
Un răspuns imediat
Tichetele care altfel ar putea dura mai mult sunt rezolvate rapid cu ESET Premium Support. Datorită SLA-urilor stricte, chiar și acele probleme care necesită implicarea echipei de dezvoltare sunt urmărite pentru rezolvare prioritară.
Securitate fără griji
Cu ESET Premium Support, compania dvs. primește un răspuns rapid, garantat, atunci când aveți nevoie de el. Colaborăm cu echipele dvs. IT pentru a ne adapta răspunsul la mediul dvs. Iar în cazul unui incident, suntem aici pentru a vă ajuta.
Ajustați-vă protecția
Profitați de serviciul nostru HealthCheck service (parte din ESET Premium Support Advanced) pentru a revizui și a ajusta produsele de securitate IT ESET care au fost implementate anterior în mediul dvs.
Serviciul de asistență Premium Support
Când vine vorba de implementarea unei securități IT complete, bazați-vă pe ESET pentru a vă oferi expertiza de care aveți nevoie. Asistența Premium este disponibilă 24/7/365, asigurându-vă accesul continuu la cea mai bună asistență expert din lume pentru a răspunde nevoilor și problemelor dvs. de configurare și implementare a securității IT. Vă garantăm un suport receptiv și personalizat, care va reduce riscul oricărei întreruperi a operațiunilor dvs.
Aflați exact cum vă pot ajuta serviciile de asistență Premium ESET să profitați la maximum de securitatea IT ESET implementată în organizația dvs.
Premium Support Essential
Un pachet de asistență pentru produse garantat, prioritizat și accelerat, care include o analiză rapidă și detaliată a oricăror probleme, suplimentat de sfaturi precise de depanare la orice oră din zi sau din noapte. Răspunsurile sunt adaptate nevoilor dvs. Individuale pentru rezolvarea imediată a problemelor tehnice din mediul dvs. de securitate, oferind rezolvare la problemele critice în câteva minute de la notificare și acces prioritar la experții ESET HQ.
Premium Support Advanced
Suport complet pentru produsele ESET, cu privilegii superioare de asistență pentru clienți. Acoperă toate etapele de implementare a produsului, inclusiv instalarea și configurarea, procedurile de actualizare, verificările regulate ale configurației și rezolvarea proactivă a problemelor legate de produs. Toate beneficiile ESET Premium Support Essential, plus serviciile unui manager de cont tehnic dedicat, servicii informative proactive și linia de așteptare prioritară pentru apeluri.
Comparați nivelurile ESET Premium Support
Recomandat | |||
---|---|---|---|
  |
ESET PREMIUM SUPPORT |
ESET PREMIUM SUPPORT |
|
Timp de răspuns severitate critică |
2 ore | 2 ore | |
Timp de răspuns severitate importantă |
4 ore | 4 ore | |
Timp de răspuns severitate comună |
24 ore | 24 ore | |
Disponibilitatea serviciului de asistență Asistența Premium este disponibilă 24/7/365, asigurându-vă accesul continuu la cea mai bună asistență expert din lume pentru a răspunde nevoilor și problemelor dvs. de configurare și implementare a securității IT. |
365/24/7 | 365/24/7 | |
Preluarea apelantului Treceți direct la un expert ESET, în funcție de nivelul dvs. de servicii. |
Specialist certificat ESET | Specialist certificat ESET | |
Contacte clienți Puteți desemna care dintre angajații dvs. ar trebui să fie contactați de către ESET cu privire la serviciul pentru care v-ați abonat. Nu există nicio limită pentru numărul de angajați pe care îi puteți nominaliza. |
Nelimitat | Nelimitat | |
Linia prioritară de apeluri În calitate de abonat Premium Support, apelul dvs. va primi atenție prioritară în comparație cu apelurile generale de asistență tehnică. |
|||
Tichete eligibile pentru tratament |
Nelimitat | ||
Manager de cont dedicat Un specialist ESET dedicat va fi alocat contului dvs. și va verifica proactiv dacă serviciile de abonament sunt furnizate. |
|||
Prioritizarea în cadrul echipelor de dezvoltare |
|||
Servicii informative proactive Veți primi o notificare promptă în cazul în care ESET descoperă orice problemă de incompatibilitate a produsului din cauza actualizărilor sistemului de operare sau a altor modificări tehnice. |
|||
Implementare și actualizare Asigură funcționarea eficientă a produselor business ESET. Instalarea și configurarea sunt efectuate de profesioniști ESET experimentați și certificați. |
|||
HealthCheck Verificați cât de eficient a fost configurat un produs și cât de bine au fost ajustate setările inițiale pentru a îmbunătăți funcționarea produselor ESET. |
|||
Contactați echipa de vânzări | Contactați echipa de vânzări |
Soluții asociate
ESET PROTECT MDR
Protecție superioară cu detecție și răspuns gestionate 24/7, combinând automatizarea bazată pe inteligență artificială și expertiza ESET de renume mondial.
- Obțineți un răspuns imediat la amenințări
- Monitorizare, threat hunting, triaj și răspuns 24/7, servicii oferite de către experți
- Protejați datele și sistemele dvs. de afaceri împotriva accesului neautorizat
- Preveniți tentativele de phishing și malware-ul să ajungă în cutiile poștale ale utilizatorilor
- Urmăriți și remediați automat vulnerabilitățile
ESET PROTECT MDR Ultimate
Fuziunea dintre expertiza de cercetare de nivel mondial a ESET și soluțiile de securitate IT de ultimă oră.
- Timp de răspuns rapid și garantat
- Personal ESET calificat pentru a vă gestiona securitatea
- Protejați datele și sistemele de afaceri împotriva accesului neautorizat
- Preveniți tentativele de phishing și malware-ul să ajungă în cutiile poștale ale utilizatorilor
- Urmăriți și corectați automat vulnerabilitățile
Angajament față de cele mai înalte standarde din industrie
ESET este unul dintre puținii furnizori care au modelat industria IT în 2022 Potrivit IDC, ESET este unul dintre foarte puținii furnizori care au modelat industria în 2022 datorită longevității sale în industrie, priceperii tehnice, excelenței în cercetare și stabilității financiare.
Aflați mai multeESET a fost premiat în mai multe teste independente
Aflați mai multeESET este desemnat un „Top Player” în protecția împotriva amenințărilor persistente avansate ESET a fost recunoscut drept „Top Player” pentru al patrulea an consecutiv în în raportul Radicati Advanced Persistent Threat Market Quadrant 2023.
Aflați mai multeESET este apreciat de clienții din întreaga lume
Citiți recenziile completeESET se află printre liderii de piață și liderii mondiali în MDR conform raportului MDR Leadership Compass 2023
Obțineți raportulESET este recunoscut în peste 700 de recenzii colectate pe Gartner Peer Insights © 2022 Gartner, Inc. Gartner® și Peer Insights™ sunt mărci comerciale ale Gartner, Inc. și/sau ale afiliaților săi. Toate drepturile rezervate. Conținutul Gartner Peer Insights constă în opiniile utilizatorilor finali individuali bazate pe propriile experiențe și nu trebuie interpretat ca o declarație de fapt și nici nu reprezintă punctul de vedere al Gartner sau al afiliaților săi. Gartner nu susține niciun furnizor, produs sau serviciu descris în acest conținut și nici nu oferă garanții, exprimate sau implicite, cu privire la acest conținut, cu privire la acuratețea sau exhaustivitatea acestuia, inclusiv orice garanții de vandabilitate sau adecvare pentru un anumit scop.
Ceea ce apreciază clienții
Resurse și documente asociate
De ce ESET?
ESET este cel mai mare furnizor de securitate cibernetică cu sediul în UE, cu peste 30 de ani de experiență în protejarea organizațiilor mari și mici
ESET Threat Research
Cercetări recunoscute global și descoperiri care servesc securității cibernetice
ESET MDR ajută compania Raicam să aibă succes
Aflați cum un client ESET a perceput beneficiile directe ale ESET MDR.
Citiți acest raport special MDR
Principalii analiști KuppingerCole au analizat soluțiile MDR ESET - vedeți opiniile lor
Descoperiți alte servicii Premium
Serviciul dvs. de implementare, ce se asigură că începeți pregătit 100%.
Explorați serviciulRevizuiți și optimizați poziția de securitate a organizației dvs.
Explorați serviciulRămâneți în siguranță chiar și cu acces limitat la internet sau constrâns de politici stricte de actualizare.
Explorați serviciulÎncepeți aici
Asistență Premium
Obțineți asistență promptă de la ESET la orice oră din zi sau din noapte, inclusiv în weekend și de sărbătorile legale.
- Vă vom ajuta să vă configurați produsele ESET pentru a minimiza potențialele probleme ulterioare
- Securitate fără griji - obțineți răspunsuri garantat rapide
- Întotdeauna disponibil - obțineți asistență 24/7/365
Oferiți-ne datele dvs. de contact pentru a primi o ofertă adaptată la nevoile companiei dvs.
Contactați echipa de vânzăriprotejat de ESET din 2017
peste 9,000 stații de lucru
protejat de ESET din 2016
peste 4,000 cutii poștale
protejat de ESET din 2016
peste 14,000 stații de lucru
partener ITP din 2008
bază de clienți - 2 milioane
Pentru acasă
Pentru business
Infrastructură