"ESET se angajează să ofere cea mai bună securitate posibilă și să prevină COVID-19 în comunitatea noastră."

Richard Marko, Chief Executive Officer, ESET




Dragi clienți, parteneri și comunitate,

Deoarece pandemia virusului COVID-19 continuă să se dezvolte și afectează viața oamenilor de pe tot globul, dorim să vă asigurăm că ne angajăm să vă oferim cea mai bună securitate posibilă în aceste vremuri incerte, punând în aplicare toate măsurile necesare pentru a menține serviciile ESET funcționale pe deplin, asigurând totodată siguranța și sănătatea angajaților noștri.

Înțelegem că prioritatea dvs. în acest moment este să vă mențineți viața și afacerile într-un ritm cât mai normal și puteți fi sigur că produsele și serviciile ESET vă vor proteja în continuare împotriva amenințărilor și riscurilor digitale, astfel încât să vă puteți concentra atenția asupra menținerii continuității companiei și activităților dvs.

ESET este aici de peste 30 de ani și ne străduim să menținem reputația pe care am construit-o. Folosim toate opțiunile disponibile de colaborare online pentru a menține cea mai mare parte a personalului nostru în siguranță, lucrând de acasă, în timp ce suntem la dispoziția clienților noștri online. Mai mult, oferim și măsuri de protecție pentru o mică parte a angajaților noștri care trebuie să fie prezenți fizic la sediul nostru.

Întrucât situația din întreaga lume s-a agravat considerabil în ultimele săptămâni, iar guvernele și întreprinderile au început să pună în aplicare restricții la nivelul mobilității și activităților regulate, acordăm o atenție suplimentară publicării celor mai recente știri și recomandări pe portalul nostru blog.eset.ro despre modul în care puteți continua să lucrați într-un mod sigur. Vă recomand să verificați aceste resurse în mod constant pentru a afla riscurile de securitate cibernetică în timpul situației actuale, fără precedent.

Simțiți-vă liberi să contactați echipele noastre locale ESET pentru orice întrebare sau îngrijorare pe care le-ați putea avea și vizitați site-ul nostru web pentru mai multe informații, deoarece vom implementa măsuri suplimentare pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună protecție. În plus, echipele noastre tehnice și cele pentru suport continuă să lucreze la capacitate maximă și sunt gata să vă ajute, ca întotdeauna, prin intermediul paginii noastre de asistență.

Cu sinceritate,

Richard Marko

Chief Executive Officer

ESET vă ajută să faceți față crizei provocate de COVID-19

Lucrul de la distanță
malware

Protejați-vă forța de muncă împotriva amenințărilor online

Ghiduri pas cu pas, sfaturi și soluții specifice, toate într-un singur loc.

VEDEȚI RESURSELE
Trial gratuit extins
malware

Obțineți acces gratuit 90 de zile la soluții anti-malware ESET

Protejați-vă împotriva amenințărilor online cu soluții de securitate multiplu-premiate

90 ZILE GRATUIT
Scanați-vă PC-ul
malware

Asigurați-vă că PC-ul dvs. nu conține viruși sau secvențe malware

Cu ajutorul ESET Online Scanner printr-o singură scanare puteți elimina malware-ul și amenințările de pe computerul dvs. GRATUIT

SCANAȚI ACUM
Securitate online
malware

Aveți grijă la înșelătoriile care profită de criza provocată de coronavirus

De la e-mailuri care conțin malware până la cereri false de donații, aflați la ce ar trebui să fiți atenți în timpul acestei crize.

EXPLORAȚI ARTICOLELE

ESET în timpul crizei provocate de coronavirus

Întrebări frecvente privind operațiunile ESET în timpul pandemiei de coronavirus

Luăm în serios protejarea angajaților noștri și am implementat numeroase măsuri pentru cei care încă lucrează de la birou sau au trecut la un mod de lucru complet de la distanță în regiunile în care angajații nu mai pot ajunge la birou din cauza restricțiilor. Chiar dacă situația este una excepțională, toate procesele și tehnologiile noastre sunt pe deplin funcționale.

ESET menține un program de management al continuității afacerii care este revizuit și actualizat continuu. ESET folosește o abordare bazată pe impactul potențial asupra afacerii pentru a dezvolta măsurile și planurile de răspuns care ajută la asigurarea continuității proceselor noastre de afaceri și sprijină strategic serviciile de suport, tehnologiile și serviciile critice. Planul nostru în această criză provocată de pandemia COVID-19 este o parte integrantă a proiectului nostru de continuitate business. ESET se bazează pe distribuția geografică a angajaților noștri și pe utilizarea tuturor mijloacelor disponibile pentru a lucra de la distanță în cazul închiderii birourilor din motive de sănătate și siguranță.

ESET menține un program de management al continuității afacerii care este revizuit și actualizat continuu. ESET folosește o abordare bazată pe impactul potențial asupra afacerii pentru a dezvolta măsurile și planurile de răspuns care ajută la asigurarea continuității proceselor noastre de afaceri și sprijină strategic serviciile de suport, tehnologiile și serviciile critice. Construim servicii care sunt suficient de rezistente pentru a rămâne disponibile și necesită mentenanță limitată sau chiar zero.

Unele procese și servicii, precum suportul tehnic, au nevoie de sprijin activ din partea personalului nostru. ESET se bazează pe distribuția geografică a angajaților noștri și pe utilizarea tuturor mijloacelor disponibile pentru a lucra de la distanță în cazul închiderii birourilor din motive de sănătate și siguranță. Toate serviciile noastre sunt complet disponibile pentru clienții noștri și ne angajăm să îndeplinim toate acordurile de servicii stabilite.

Nu ne așteptăm să survină probleme la nivelul serviciilor noastre cloud, din cauza COVID-19. ESET menține un program de gestionare a afacerii care este revizuit și actualizat continuu. ESET folosește o abordare bazată pe impactul potențial asupra afacerii pentru a dezvolta măsurile și planurile de răspuns care ajută la asigurarea continuității proceselor noastre de afaceri și sprijină strategic serviciile de suport, tehnologiile și serviciile critice. Am construit infrastructura ESET Cloud Administrator, ESET Dynamic Threat Defense și alte servicii cloud cu ajutorul unor furnizori de top din această industrie, oferind astfel scalabilitate și capacități suficiente.

Prin urmare, serviciile noastre cloud sunt suficient de rezistente pentru a rămâne disponibile chiar și fără mentenanță. ESET se bazează pe distribuția geografică a angajaților noștri și pe utilizarea tuturor mijloacelor disponibile pentru a lucra de la distanță în cazul închiderii birourilor din motive de sănătate și siguranță. Toate serviciile noastre sunt complet disponibile pentru clienții noștri până în prezent și ne angajăm să îndeplinim acordurile de servicii stabilite.

ESET va furniza informații cu privire la orice notificare importantă privind serviciile sale prin canalele de comunicare standard. Puteți găsi mai multe actualizări privind starea pandemiei COVID-19 pe site-ul nostru sau pe blogul nostru blog.eset.ro. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport tehnic dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la situația COVID-19 în legătură cu ESET.

ESET comunică în mod constant cu echipele locale, partenerii și clienții și se asigură că există măsuri de securizare implementate, astfel încât aceștia să rămână protejați împotriva amenințărilor digitale în aceste vremuri. Contactați echipa ESET România (suport@eset.ro) pentru a afla mai multe informații despre ce poate face ESET pentru a vă ajuta organizația și cum vă poate feri de riscurile digitale în perioada crizei provocate de COVID-19.